Omdat we in Life een familie willen zijn waarin we met elkaar meeleven en naar elkaar omzien, houden we het niet alleen bij een ontmoeting op zondag. Om de relatie met God en elkaar te verdiepen, komen we doordeweeks samen in kleinere groepen. In de huiskringen van Life@Home is er tijd voor aanbidding, gebed en goede gesprekken. Je kunt er vertellen over jezelf, vrienden maken, de Bijbel bestuderen en ontdekken wat God voor jouw leven in gedachten heeft. Op die manier groeien we samen in geloof en worden onderlinge vriendschappen en relaties versterkt.

Maak jij onderdeel uit van Life Church Nijkerk, kom dan naar één van deze Life@Homes. Ook als je geen onderdeel bent van Life, ben je van harte welkom. Er zijn Life@Homes in allerlei soorten en maten. Klik hierboven op de verschillende Life@Homes om een indruk te krijgen van wat er zoal is en te zien wat past bij jou!

Wanneer?
Doorgaans komen de meeste Life@Homes gedurende de eerste en derde week van de maand bij elkaar. Kijk voor specifieke dagen en tijden bij de betreffende Life@Home.

Vragen over Life@Home algemeen? Mail je vraag naar info@lifenijkerk.nl.