Janny en Jozien

De kring, geleid door Janny en Jozien, komt bij elkaar op de woensdagochtend. Deze kring staat open voor alle mensen die, om wat voor reden dan ook, graag overdag naar een kring willen. Iedereen is welkom.

Wij willen graag met elkaar God beter leren kennen, van Hem horen, en naar Hem luisteren. In een open sfeer praten we met elkaar en luisteren we naar elkaar, lezen we samen de Bijbel, zingen we en bidden we voor elkaar en anderen. We willen een veilige plek zijn, waar we elkaar respecteren en met een gerust hart onze vreugden en verdriet met elkaar durven delen, omdat we elkaar vertrouwen. En als kinderen van God zien we naar elkaar om.
We zijn heel benieuwd naar wat God dit seizoen in en door ons heen gaat doen. Ben je aangesproken, kom dan en sluit je aan bij Janny en Jozien.

___________________________________________________________________________________

Info: Nijkerk
Iedereen welkom
Dag: woensdag