
Vrijdagavond 12 juni is het weer tijd voor een gezellige bingo-avond! Onder het genot van een hapje en sapje gaan we met elkaar weer strijden om leuke prijsjes. Ook nu weer zal de opbrengst gaan naar het goede doel, en wel de missietrip naar Afrika! Voor een bijdrage van € 5,- per persoon all-in heb je dus én een gezellige avond, maak je kans op heel veel leuks én steun je ook nog eens deze reis! Ben je nu superfanatiek en wil je met meer kaartjes aan de slag? Ook dat kan voor € 5,- extra per kaartje. Ook als gast uiteraard van harte welkom voor deze gezellige tijd van samen connecten & (ont)spanning!Doe je ook gezellig mee? En/of wil je een prijsje doneren? Laat het dan even weten aan Ron Dielessen (06-15609412).Vrijdag 12 juni, 19.30u, The Work Floor (Ampèrestraat 21b, Nijkerk) | leeftijd: 12+ |