Erik & Jose

Erik en José hebben een enorme passie voor Jezus en een passie voor mensen: “We geloven dat God ons vraagt om niet alleen ons hart maar ook ons huis open te stellen, wat we graag doen!” Deze Life@Home wil een open en gastvrije groep zijn: “Of je nu onderdeel van Life uitmaakt of misschien alleen nog maar over Jezus gehoord hebt… God heeft het verlangen in ons hart gelegd om als een ‘lighthouse’ in Nijkerk te zijn: Een plek waar mensen elkaar kunnen ontmoeten, bemoedigen, vreugde vinden en zorg dragen voor elkaar. Waar mensen mogen groeien in relaties onderling maar vooral ook in hun relatie met Jezus! Samen meer en meer van Gods hart ontdekken. Voor ieder persoonlijk maar ook voor de wereld om ons heen!”

Het warme en hartelijke hart van Erik en José blijkt als ze zeggen “We hopen dat mensen echt ervaren dat ze welkom zijn! Want dat zijn ze! Verder is het vooral onze visie en verwachting om er sámen voor te gaan. We geloven dat iedereen gaven en talenten gekregen heeft en willen graag de gelegenheid geven om daar ook binnen de kring uiting aan te geven, in te groeien of deze juist samen te ontdekken.”
Erik en José hebben er veel zin in: “ ‘Waar twee of meer samenkomen in Mijn naam ben Ik in hun midden!’ We zien uit naar wat komen gaat!”

Neem contact op met Erik en José wanneer je vragen hebt.

__________________________________________________________________________________

Info:Nijkerk
Iedereen welkom
Dag: Elke 1e & 3e woensdag van de maand.
Tijd: 19:30
Email: erik@lifenijkerk.nl