Voor alle liefhebbers is er zaterdag 4 juli weer de gelegenheid om in gezellig groepsverband een mooie mountainbikerit of prachtige wandeling te maken! Rond 12.00u sluiten we af met een lekkere lunch. Leuk als je erbij bent! Wil je graag meefietsen maar heb je geen mountainbike? Laat het ook graag even weten, dan kijken we wat we kunnen regelen. En houdt je het sportieve gedeelte liever even voor wat het is, schroom niet om alsnog aan te haken! Ook gasten zijn van uiteraard harte welkom! Ben jij dus ook van de partij? We horen het graag!

Zaterdag 4 juli | 10.00u | Lage Vuursche (“Buiten in de kuil”, Zevenlindenweg 9)
Aanmelden / meer info: Robert van Aken (06-20058231)