Voor tieners van 12 t/m 14 jaar is er Life NXT!
Één keer in de twee weken is er een gave avond waar wij bouwen aan vriendschappen, chillen en lol maken, maar maken ook diepgang!
We kijken elke avond naar een leuk actueel thema met pakkende voorbeelden. Hierdoor willen we samen ontdekken wie Jezus voor ons is en hoe Hij betrokken wil zijn in ons leven!

Voor meer info | erik@lifenijkerk.nl

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Voor jongeren vanaf 15 jaar is er Life YTH!
Gezelligheid en diepgang! Om vriendschappen te bouwen, geloof te bouwen, en te leven voor Jezus!

Voor meer info: Coen & Jess Kleinleugenmors | yth@lifenijkerk.nl